flying chicken :D


ANTARA REACTION MUKA NEESA !

hoho; lawak btoi ari ney ,
kali ke bp tah ayam trbang dr pinggan aku ,

tp kli ney special skett ,

time restt ,
kami pon p lahh makan ,
aku bli nsik ayam spinggan ,

then p lah dok kt meja kami ,

sblh kiri aku ,

thata amiruddin ,

then sblh kanan aku ,

NUR AN-NEESA ABDUL RAHIM ,

(si anti ayam, cos dya ney herbivor)
hoho; :D


then aku pon stat makan lah nsik aku ,

neesa kt sblh aku makan nsik lauk teloq ,
tiap2 hari dok makan nsik nan tloq ,
lama2 da mcm tloq ,

(sori neesa , TERKUTOK! )

pstuh ,
time makan tu ,

aku pon koyak2 lah ayam tu ngn pnoh confident ,
cos ayam tu keras sgt !


tetiba jaa ,

ayam tu trbang kt btoi2 dpn neesa ,
bkn dpn owg len ,
tu yg aku pelik,

hahahah ,

dya yg ngh fokus makan nsik dya pon ,

tkjot na mmpoih ,
truih ,

hmpir na ptuih slera ,
apabila melihat ayam yg sgt sedap kt dpn dya ,

hahhahaha ,


tp lapaq pny psai ,

dya pusing bdn dya blah len n makan smbil pejam mata ,

cos dya tamaw tgk ayam tuh dpn dya ,

tp nsib lah tak msok lam pinggan dya ,
klu tak ,
tak taw lah jd apa ,

muntah darah paa ~

hoho;



to: NUR AN-NEESA ,
so suwy ,
cos aku ta dpt control ayam tu ,

tapa2 len kali aku akn wt ayam tuhh terbang kt btoi2 lam pinggan hg !

hoho;

lovely,
leeyaa..

No comments:

|| Copyright by talksbyleeyahaniff.blogspot.com | All Righted Reserved ||