I Miss You :(

Selamat berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia. ;)

hari ini, 14 Ogos 2010 merupakan hari yg keempat umat Islam berpuasa. dann, 4 Ramadhan ini lah aku telah kehilangan seseorang yang paling aku sayang dlm hidup aku. rasa berat sgt2 aku nk ceritakn ttg peristiwa ini. tetapi aku rsa, tak salah utk aku kongsi cerita ini dgn korang. kan kan kan ? ;)


10 tahun yg lalu, 20 OKTOBER 2001, 4 RAMADHAN, merupakan tempoh atau hari yg paling brmakna dlm hidup aku. && aku takkn lupakn sampai akhir nafas aku. pada tarikh itulah aku telah kehilangan insan yg paling penting dlm jiwa, kehidupan aku di atas muka bumi ini iaitu, ABAH. mungkin pada wktu itu, aku msih kecil dan tidak mengenal erti apa itu kematian, apa itu kehilangan. lama kelamaan baru aku dpt rsa betapa peritnya hidup tanpa seorang insan bernama ABAH. tambah2 pagi 1 Syawal. berhari raya tanpa seorang ayah sgt sukar utk diri aku. kadang2 tu aku sedih sgt bila tgk org lain letakkn ibu bapa mereka di rumah org tua2. apalah dosa mereka sampai kita sggup buat cm tu. mereka sggup bhempas pulas utk bsarkn kita, tp apa yg kita balas? mungkin mereka tidak rasa lg kehilangan ibu bapa itu sgt perit. terlalu perit. ;(

Abah, anakmu ini terlalu rindu kn belaianmu. rindukn gelak tawamu. rindu sgt2 abah. kenapa cepat sgt abah pergi? abah, yna sedih sgt2 bila tgk org lain peluk , cium ayah depa. yna tak sempat rasa semua tu. tak sempat abah. tapi, yna tahu, setiap masa, abah slalu perhatikan yna, teman yna kan? Abah, insyaAllah yana akan kuat utk tempuh hidup ini. abah tggu yana kt sana ok ? yna akan ikot abah satu hari nnt. yana sayang kan abah ! sayang sgt2. terima kasih sbb bg peluang yna jumpa abah, lihat muka abah sblm abah pergi tinggalkn yana. terima kasih abah. ;)


cuma 1 saja yg yana mampu buat utk lepaskan rindu yana kt abah :
AL-Fatihah.

No comments:

|| Copyright by talksbyleeyahaniff.blogspot.com | All Righted Reserved ||