Minat. impian serta harapan.

Amaran keras: Sila tahan gelak ketika membaca ! Maluuu T.T





ehem ehem ! testingggg ~ dengar takk ? *sedang mengalami kesakitan tekak. ;D
assalammualaikumm, hey semuaa. hehe. rinduu laa nk merapu kat belog neh. hikhikhik ;)

hurrmmm, mstt semua pelik kan tgk majalah2 Dara.com neh kann ? hehe. relax2. suma neh ada kena mengena dgn entry aku kali ni. heheehehe ;D
sbenarnyaa, aku neh mmg big fans majalah Dara.com neh. tiap2 bulan beli. tak penah2 miss lg. hehe. semangat ! yg lg best, mama pon minat skali majalah neh. anak dgn mak sama naik laaa. hehe. dlm mjalah ni , mcm2 tips yg kita boleh dpt. besstt sangatsangat ouh. hehheehe. i love you Dara.com ! <33 

korang nk taw something takk , sbnarnya aku tringin sgt2 nk jd covergirl majalah neh. ahhahaha. *maluu. tapi rasa2 nya tak layak kott. tak menepati ciri2 laa. hikhikhik. masa zaman muda2 dulu, aku mmg gilagila nk jd covergirl Bintang Kecil. tp tak dapat laaa. sedih sangatsangat. wuwuwuwuwu. then, aku pon lupakan niat tuuu. tp lepas baca majalah Dara.com neh, tiba2 ja datang balik semangat lama tuu. adoii. macam mana neh ?hehehe. (muka sedang merah- shy shy cat) ;PP 

HAHAAHAHAH.

HOPE; harap2 laa impian aku ni di realisasikan kan kan ? teringin sangatsangat laa. ;)

sudah2. merapu saja laaa hg ni leeya. ish ish ish ! bukan ada pon ciri2 semua tuu. berangan je laa. T.T

STOP LAUGHING ME oke ! wekkwekk ! ;P

No comments:

|| Copyright by talksbyleeyahaniff.blogspot.com | All Righted Reserved ||