f r e e d o m :)

hey semuaa. rinduu kalian laa. lamaa jugak tak mengarang storyy morry kat belog tersayang nih. huekhuekhuek ! gumbira semacam je cik leeya nih. napa ehh ? dapat duit kutu ke bulan nih ? massyukk ! hehehehe. takk laa. actually, sbb budak kecik nih bru abis exam laa. poyo sangatsangat kann ? hee. :)

maybe semua mesti gossip kan pasal budak kecik nih. yelaa, mcm org lain tak pernah rasa life after exam. biarr laa ! wekkwekk! bagi aku, nih laa saatnya untuk aku balas dendam sepanjang persekolahan aku slama 11 tahun. dendam ? dendam apa pulakk. ishh. tak baik dendam2 laa cik leeya. hehehe. kaliannn, bukan 'dendam' yang tuuuuu laaa. maksud aku, dendam untuk tidur , dendam untuk tengok tv ! yeay ! i loikee :)

tapi kann, lepas nih, aku kena bukak mukabuku baruu laa. maklumlah tak pegang title 'budak sekolah' dahh. huekhuekhuek ! mesti rindu kat kawankawan sekolah aku kan lepas nih ? rindu nak gelak kuatkuat dgn mereka, rindu nak jeritjerit dlm kelas, rindu nak gadohgadoh ! rinduuu sangatsangat ! confirm dah ! hikhikhik.

but, aku hope sangatsangat, life lepas skolah nih better than life waktu sekolah. ouh ! toooo hampeh! lepas nih, aku takkan jumpa makhlukmakhluk terhormat itu di sekolah. yeay ! life aku makin happy ! horrreey ! :D

alamak ! idea tak dapat di korek lagi laa. apa yang tulis lagi nih ? hurrmm, sorry laa semua. mata dah makin sepet, bantal pulak sedang memanggil2. kacauu laa ! okey la. rindu rindu penulisan bukan budak sekolah nih slalu yaaa. poyosss ! ==''

I'M FREE!


No comments:

|| Copyright by talksbyleeyahaniff.blogspot.com | All Righted Reserved ||