terima kasih si comelll :)

toing toing ! hee. ntah apa2 laa makcik sorang nih. sebenarnyaa, makcik nih tengah booooossssaaannnnnnnnnn tahap gaban, tahap ben10, tahap barney nihhhh ! haih. taktau nak buat apa. nak tido, bantal pon dah bosan tgk muka makcik nih. nak mngadap tv, tv pon mls nak tayang cita best best dahh ! adoii. sedih kann. last last main game budak budak umor 5 tahun ! game masak masak ! yeayyy ! hahahaha. poyosss ! =,=''

harituu, aku dok meng-skodeng blog blog follower yang best best tuu. best gila kot blog merekaa. suka sukaa ! tetibaa, aku terrrr buka blog someone nih. orang nya sangat maniss. sangat comelll ! blog dia ponn manisss macam owner dia. ada gula gula banyak ouh ! *excited bercerita :P
lama jugak aku menginap kat blog beliauu. tertibaaa, aku terrrnampak satu entry nih. ada nama aku laaa ! berasa terharu sangat sangat* :) rupa rupanya, dia tagg blog aku. sis, TQVM ! terharu sangat nih. macam dapat award je rasa. hahaha. oke oke, before kita baca question2 tuu, jum kita tengok, siapa cik molek nih sebenarnyaaa ! hehehee. jeng jeng jeng ! :P


comel kann ? comel sangattttt ! maaf yea. nih sudah berpunya. borang kosong tadak laaaa. heee. time birthday aku dulu pon, dia wish kat blog diaa. aku memang tak jangka gilaa kot. tetiba dia bgtau pic aku dlm blog dia. happyyyy tuu jangan dok cita laa. hahaha. tloncat loncat terok ! hahahaha. eh eh eh, lupa nak kenal kan nama dia. nih sis Asmalina Ramlee aka sis comel ! :P
thanks sangat sangat yaaa sis. loveyou <33

oke, jum jum kita tengok questionn tu. :)



1. Blog best sangat ke tak? Sebab?

best kaa ? ntah laa. korang yang tengok, pandai pandai la korang menilai sendiri ye. apa apa pun penilaian korang, aku terimaaa ! :)

2. Layan lagu Indon or Omputih?

dua dua laa ! bcosss dua dua best terok ! yaww :D

3. Coklat mana lagi popular, Cadbury ke Ferrero? Sebab suke makan?

cadbury ! cadburyy ! ferrero tu agak mahal laa. kena pikir double klu nak beli. kalau korang kasi, oke laaa ! wekk :P

4. Nickname yg bf beri, nama manja? 

opss ! merah purple dah muka cek nak jawab soalan nih. kena jawab jugak kann ? hurrm, utk korang, aku sanggop jawab jugak laa. hee. si dia selalu panggil aku 'mucuk !' hahaha. :P

5. Berikan 4 fakta tentang kamu?

fakta ? apa yang fakta taktau pasai aku nih. kebanyakan banyak auta saja. hehehe. oke oke !
aku nih seorang budak yang kurusss kering kontang !
aku nih budak matanya berkaca :)
suka cakap banyak sampai orang bosan dengar. hehehe
haa. satu lagi, aku nih sorang budak yang cukop anti dengan jerawat. huekhuekhuek !

6. Jika ada 50 sen nak beli ape?

nak beli gula gula yang sekupang dua biji tuu. kalau 50sen, aku dah dapat 10 biji ! haaa. jimat kan :)

7. Siapakah 4 orang yg paling kamu sayang? 

mummy aku
bff aku
korang semuaaa ! :)


8. Tag untuk 6 orang yang kamo sayang. blog yg kamo rase cantik.


niff

1 comment:

About Us said...

uh dear..malu laa sis..mne dew comel..biase jew..
thanks yew syg..
sis pon lupe nak tgglkn msg at ur chat box..tapew akn di tag lg yaa...

|| Copyright by talksbyleeyahaniff.blogspot.com | All Righted Reserved ||