hell-o, its not my fault okey!


errghhh ! gerammmnya aku ! geram sangatsangat ! benci terokkk ! eeee ! haaaaa. geram lah ! hurmm ! :(
haaaa, punya lah marah sampai aku lupa nak bg salam . assalammualaikumm. hey sumaa, sory if pendahuluan leteran kali nih agak tidak syiokk. sorry sangat sangat yeahh ? :(
actually, ada something happened laa. tu yang makcik nih mengamok tak tentu pasal. bebai bebai ! grr. hahaha. oke2, meh aku story pasal apalah aku jadi macam nih. hee. oke, cucu semuaaaa, jum dengar nenek sempoi nih bercerita. hehehe :P
today, aku ada ujian QTI kereta. actually, macam ujian pra-JPJ lahh. haa. and and, semuaa yang nk face dengan abang abang hensem JPJ haruss lulus ujian nih. alhamdulilah aku & Thata lulus dengan selulus-lulusnyaaa. hehehe. tapi, aku rasa sangat tak puas hati sebab aku lulus bukan macam org lain. orang lain lulus muka depa semuaaa ceria gilaa. yang aku pulakk, masammm sangatsangat ! :(
ofcoss lah aku masamm ! bengang tau takk. selama 8jam sblm nih, aku drive, oke saja. tetiba hari nih entah apa2 lagi ! time aku buad bahagian II semuaa oke jaa. yang problem, bahagian III ! bahagian jalanraya. aku punya lah semangat nak drive, masuk gear semua cantik dah, tetiba bila masuk gear 3 jaa, kereta tu mati laa ! first2 tu susah hati jugak sebab kalau mati enjin kat jalanraya, boleh gagal ! then, start lah balik kereta tuh. dengan muka yang agak pelik. heheheh, astuh,jalan macam biasa lah. then bila masuk ja gear 3, kereta tuh mati lagi ! mati ! mati ! dan mati ! grrr ! aku pon semakin pelik lah. yelaaaa, selama aku belajar, mana pernah bila msuk gear 3 ja, kereta tuh mati ! haiee, 
then trainer aku mula naik angin laaa. habis dea menyumpah seranah aku, mengamok ngamok kat aku sebab kereta selalu mati. haaa, apa lagi, aku pon naik bengang terok ah. sebab bukan salah aku pon ! yang nak marah marah aku pasaipa ! lerrrr, kami pon dok lawan btengkar dlm kereta tuh ! then nak smpai dah kat tempat aku bljar, baru dea perasan kereta tuh gear dea rosak ! haaaa, baru nak tau ! puas dah mengamok kat aku, baru nak perasan kereta rosak. gerammmnyaaaa ! hangit gila bau kereta tuh. nasib baik tak meletop ! kalau takk, kat hospital lah aku skrangg. yangg paling aku malu, kereta tuh mati tengah tengah jalan. habis jem terokk ! maluuuuunyaaaa. haiyokk. :P
apa apa pon, benda tuh dah lepass. yess ! mmg aku takkan lupa sampai bila bila. hehehehhe. anggaplah nih sbgai cabaran utk aku dapat sekeping lesen tuu ! no more lesen L oke ? :)


p/s: doakan aku lulus yeah face to face dengan abang abang hensem JPJ, 13 Feb nih dengan jayanya oke ? thanksss. doa kalian amat di hargai. :)



No comments:

|| Copyright by talksbyleeyahaniff.blogspot.com | All Righted Reserved ||