Alhamdulilah, Thanks God!

aiyokk, banyaknya sawang kat belog nih. anak dara mana lah yang malas nak cuci nih? ish3 ! :P

lamanya tak update entry, maklumlah sibukk ! sibuk apa pulak cik leeya nih. heee, sibuk holidayy lah. yelaaa, dah setahun asyik bercinta dengan buku jaaa. bercinta lah sangatt. so,tahun ni balas dendam lahh ! hehehehehe. :D
hurmm, entry kali aku semangat gila nak mengarang walaupun tak lah pandai sangat mengarang cerita bohong, hehehehe. 13 Feb 2011, Alhamdulilah setelah berhempas pulass 1 bulan, akhirnya success jugakk. success apa yaa ? hurmm, success untuk memandu kereta ! hahahaha. poyossss ! drive je pon. bukan ada apa pon. over saja lebihh ! ceit ! :P
tapi tak salah kan utk seorang yang rajin tanam anggur di rumah akibat lepasan spm nih. heeee, congrats to Thata Amiruddin jugak sebab success menghadapi Abang misai yang kachak lagi bergayaaa. woww ! heheehehe. aku dengan dia dari mula sentiasa bersama dan akhir pon bersamaa. opsss ! jangan pikir bukanbukan oke ! i mean, bersama-sama hadapi pelbagai dugaann untuk mendapatkan sekeping lesen memandu. heheheheh :)

ini lah orang kata si JAKUN =,=''

apa apa pun, doakan aku & Thata untuk lulus lesen motor 22hb nih ye. terima kasih :)


bigg thankss to mama coss teman yana setiap kali yana nak driving test. selalu bagi semangat kat yana. thank youuu ! i heart you mummy :)
thanks jugak to hubby aku sebab ajar saya bawak auto. first time lah. so agak jakun tahap gaban lah jawabnya. hehehhe. love you dear ! <3
thanks to kett sebab selama nih dia yang mencurah ilmu & ajar aku drive sblum nih. thankss kett ketto :)

No comments:

|| Copyright by talksbyleeyahaniff.blogspot.com | All Righted Reserved ||